5 dagar kvar!

Bara 5 dagar kvar sen drar vi till Göteborg och allt vad det innebär !
Fick en fin kommentar idag av en tjej som lyckats med ivf på första försöket !!
Det är lycka det.... Mer sådant tack !!

Tänk om man kunde vara en av de lyckliga !! Hoppas Hoppas !

Det som egentligen oroar mig mest just nu är att vi skulle stöta på några problem som gör att vi inte skulle få gå vidare... och jag skulle bli väldigt nerslagen om dom säger att vi måste vänta igen!
Försöker att inte tänka så mycket på besöket... Har en jätterolig grej att se fram emot i helgen så jag försöker tänka på det istället ! Men tisdagen kommer nog vara nervööös !!

Har förresten mått lite konstigt de senaste dagarna... illamående lixom. Klart att hjärnan direkt spelar en ett spratt och tänker : "tänk om " Men jag tror inte en sekund på det....
Men har änna mått illa ända sen ägglossningen. Men vi missade ju ägglossningen och inget annat tyder på att det skulle finnas nåt där inne.... så det är väl bara koncentrera sig på besöket istället!!

Om man ändå nån gång kunde sluta tänka "tänk om " såfort man mår lite konstigt... Hur fasen ska jag kunna klara en hel ruvperiod om min hjärna ska tänka såhär ??

Kram på er tjejer därute !!



Kommentarer
Postat av: Tonci

Allt ska gå bra, du får se! Jag är säker på. Och som du ser det finns de som lyckas på första gången!

Ni har också ALLA chans för det!

Ha en fin dag!

2009-12-11 @ 06:57:36
URL: http://vivillockshabarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0