julen är över - äntligen !

Äntligen är den stressiga julhelgen slut!!

Det va en riktigt jobbig julafton där med gravid besked och allt ! Usch... gömde mig och grät inne på toaletten flera gånger. Ville verkligen bara åka hem ! Jag borde varit förberedd för dom har sagt att dom skulle slänga pillren i december.... Jävla piss.... Måste tagit sig direkt - så förbannat orättvist!

Den här tjejen är en sån som är van att få allt hon pekar på, så det vore väl konstigt om det inte satte sig direkt!
Jävla överfertila as !

Åh ja kunde verkligen inte glädjas med dom... inte ens lite ! Jag må låta elak men FAN va arg & ledsen jag blev !

Man känner ju sig som ett riktigt missfoster som inte klarar av nånting... riktigt värdelös !

Hon fixar det på en enda gång och här har vi försökt i flera år....Vart är rättvisan !!

Juldagen däremot kunde jag släppa lite på min ilska, men då va min 3 månaders syster son med så ALLT kretsade ju runt honom !!
Så denna julen va det han som kom före vårat barn.... och nästa ska det alltså ha kommit ännu en ny...
Känns som om det aldrig finns nåt slut på det här !?
Ska man behöva vara såhär ledsen resten av livet eller vad e detta !?

Kommer inte orka att se hennes växande mage hela nästa år... Åhhh... Vi måste få lyckas snart för jag klarar inte mycket mer !!
Jag vill oxå ha en riktig familj !!!

Stod förut och tittade ut mot pulkabacken som ligger utanför vårt fönster... där va det fullt med pappor som drog sina barn i pulkor och alla såg så glada ut !

JAG VILL OXÅ VARA GLAD !!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänker på dig & vet prcis hur du känner..men 2010 kommer bli vårat år :)

2009-12-27 @ 19:46:44
URL: http://langtarsa.blogg.se/
Postat av: Lila

Gumman, jag förstår precis hur du känner dig. Kan inte hitta något att skriva som kanske kan hjälpa dig i stunden. Men jag håller min tumme på att även ni kommer att få er efterlängtade familj, för ingen, absolut ingen bör få gå igenom det barnlösa gör. Det är inte humant, det är inte rättvist. Jag kan inte förstå logiken i det. För det finns absolut ingen mening i det.



Kramis Lila

2009-12-27 @ 20:03:26
URL: http://drommenometttillbarn.blogspot.com
Postat av: MDB

Känner igen det du skriver, ibland är det så fruktansvärt orättvist. Men 2010 SKA bli vårat år! Kram på dig!

2009-12-28 @ 21:23:09
URL: http://www.minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0