naproxen

Va på apoteket idag för att hämta ut nya tabletter mot mensverk - måste testa något annat för det är olidligt varenda månad! Fick naproxen och det ska bli spännande och se om dom kan hjälpa mig!
Bara mensen kommer igång nångång.... Är dag 30 idag så VAR ÄR DU!???
Vill innerligt att den ska skynda sig nu så vi inte måste planera om!

På apotekets dator låg i alla fall alla sprutor & jox nu... Åh Lite spännande känns det allt - önskar så att det va NU jag fick plocka ut dom bara!

Försöker verkligen slappna av så att mensen kan komma igång men den verkar inte vilja det....? Undrar om äckel cystan kan ha något med saken att göra??

Det är inte ofta precis som man sitter och önskar att den ska komma igång.... men jag vill verkligen ha det överstökat! Speciellt nu när vi snart går in på julveckan !

Åh önskar att jag kunde resa bort och vara borta hela januari så att den månaden bara försvann !!

Kom igen nu tiden - GÅ FORT !!!



Kommentarer
Postat av: Fru barnlös

Tänk vad man kan påverkar sin kropp omedvetet.

2009-12-18 @ 17:25:16
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Mickan

Hoppas verkligen naproxen gör susen på dig. Mig hjälpte INGA tabletter när jag hade som ondast, liksom kört.. (har märkt att smärtan blivit bättre med åren dock..) Jag hoppas både för din och min skull att tiden flyyyger fram nu!! Kramar!

2009-12-19 @ 10:53:10
Postat av: Lila

Naproxen har fungerat jättebra för mig. Dock fick jag mindre menssmärtor efter förlossningen för 5 år sedan. Så nu har du ytterligare en sak att kanske se fram emot:)



Förstår att du vill fly från januari månad, att vänta är det värsta som finns.



Väntar också ivrigt på min mens, är nu 6 veckor sen som jag skrapades. Min mens är alltid punktlig mellan 28-32 dagar, men kroppen rubbades nog en aning efter alla hormoner som spökade i kroppen.



Ha en bra lördagskväll!

Kram Lila

2009-12-19 @ 19:17:44
URL: http://drommenometttillbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0