snart jul.

Imorgon brakar första julefirandet igång... mysigt men det ska ändå bli skönt när allt är över!

Idag passade jag lillskrutt och det skär i hjärtat på mig att lämna bort honom !
Han kommer ju vara stor kille innan vi lyckas knepa ihop en kusin åt honom ! Känns tråkigt ! Mina drömmar om att ha barn i samma ålder gick inte i uppfyllelse ;(

2010 MÅSTE bli året vi lyckas..... annars vill jag inte leva till 2011 !!

Vi har väntat länge nog nu, och det är löjligt orättvist om det inte blir våran tur snart !

Kan inte göra annat än att önska och hoppas !!!

Minns så väl hur vi satt förra året precis vid den här tidpunkten och DÅ VA DET NOG !!
Det hade gått såååå lång tid så livrädda bestämde vi oss för att söka för utredning !

Nu ett år senare känns det som om vi trampar på, på precis samma ställe !
Om vi va redo då så kan jag inte ens beskriva hur redo vi är NU !!!!

GE OSS EN CHANS ATT GÅ VIDARE I LIVET !!!!



Kommentarer
Postat av: Jenni

Min bästa kompis och jag har alltid sagt att det vore kul att ha barn i samma ålder... Vi slutade med p-piller typ samtidigt å hoppades att det skulle lyckas. Det gjorde det, för henne - hennes dotter är nu 1 år och 10 månader =(

2009-12-23 @ 07:17:03
Postat av: Mickan

Jaru, shit som man är omsprungen. De flesta av våra vänner har redan TVÅ ungar nu, några har till och med fått nr 3... suck. Lika bra att ge upp. Klart att 2010 blir ert år, håll ut!! Önskar dig en riktigt god jul! (vecka 7 har dragit igång, ultraljud nästa vecka.... :-) Ta hand om dig och försök att tänka positivt, lyckades vi så lyckas ni! Kramar!

2009-12-23 @ 11:29:49
Postat av: m

Känner också igen det där med att det känns som att alla andras barn springer ifrån en...



Framför allt är det makens syskonbarn som känns jobbigast, den ena är 1,5 år och den andra är 7 månader. Känns som om de kommer att ha så roligt med varandra, medan vårt barn alltid kommer att vara för liten (om vi nu lyckas...). Försöker att tänka optimistiskt, och att det kommer att vara lika underbart när vårt barn än kommer. Men det är så svårt när tiden går och andras barn och magar växer...



God jul i alla fall och jag hoppas på 2010! Det MÅSTE bara bli ett toppenår. Kram

2009-12-23 @ 23:24:29
Postat av: MDB

gick lite snabbt, hann bara skriva m på namnet i inlägget ovan...

2009-12-23 @ 23:25:47
URL: http://www.minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0