missad ägglossning! ;(

jag blir så trött !
 Jag är på dag 12 i cykeln och ägglossning väntas vid dag 14 - 16 .
Och nu visas det att min kära sambo måste åka iväg i ett par dagar för att jobba. PISS!! Vilket då betyder att han kommer att missa den.... jag kan ju inte befrukta mig själv.....??

Väldigt mycket dubbla känslor inför det här!

Blir väldigt stressad av det här och får panik över att vi kommer missa en hel ägglossning för första gången sen vi började försöka!
Tänk om vi nu får börja att spraya efter den 16;e  Då är ju detta vårat sista försök på egen hand!! Ska vi behöva missa det SISTA försöket!!!!!
Åhhhh Blir så arg och ledsen.... men det finns ju inget jag kan göra!!
Det är ju nu det skulle ske ett mirakel på sista försöket att vi plötsligt lyckades !!
Men nu får vi inte ens chansen!
Känns riktigt illa att inte ens ha gjort allt vad vi kan!! FAN!

Men sen kommer andra sidan av tankarna.... Vad är egentligen oddsen att vi skulle lyckas... Jag räknar med noll som vanligt!.
Varför skulle det helt plötsligt fastna, när det inte gjort det innan?!! Så det kanske inte gör så mycket i alla fall ??
Och dessutom är vi ju så nära hjälp vi kan komma så ja.... jag vet ingenting!!

Tänk om "guldägget" släpper just precis denna gången och vi missar det!!?  Kommer ju aldrig kunna förlåta mig själv!!

Synd att man inte kunde frysa ner killarna själv och använda för eget bruk Hahahahaha!!!

Detta känns faktiskt inte roligt alls.... kommer få magsår av allt tänkande på detta!!




Kommentarer
Postat av: Plusresan

Usch, förstår verkligen att det känns för jävligt. Men ändå häftigt att ni försöker kämpa på naturlig väg mellan försöken. Jag har så gott som gett upp på det. Vi har så vansinnigt dåliga förutsättningar att ivf nog är enda lösningen... :(



Men se till att mysa till det innan han åker och så fort han är tillbaka. Så kommer du i alla fall ha gjort allt du kan!!



Styrkekramar!!!

2009-12-02 @ 10:45:08
URL: http://plusresan.blogspot.com
Postat av: Jenni

Det där känner jag igen... Det känns som att man "kastat bort" en hel månad om man av någon anledning missat äl =(



2009-12-02 @ 12:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0