VI HAR ETT DATUM!

SHIT !! Idag kom det..... Idag kom det som jag så länge gått och längtat efter !!
Idag kom BREVET!

Kollade brevlådan av en slump idag.... ( har slutat springa och kolla varenda dag ) och brevet måste kommit redan igår utan att jag kollat posten ! Så när man minst anar det ;)

Det va ett stort tjockt brev med sjukhus logga på.... Genast blev jag hyper nervös, vågade knappt öppna det!
Så mycket tankar och känslor innan man ens fått upp brevet!

Och där stod det äntligen !!! Vi va välkommna på Gruppinformation & Nybesök den 16 december!!!!!

Oj Oj... All denna väntan och här har vi plötsligt en tid att leva efter !  Det blev både glädje och väldigt mycket nervositet ! Shit vad har vi gett oss in i egentligen!?

Sitter här och darrar i hela kroppen ! En del av mig vill lixom backa.... jag vill inte göra det här!! Och den största delen är så glad så jag spricker att bollen äntligen är i rullning!
Tänk om vi får köra igång med ivf i januari ändå ???

SÅÅÅ NERVÖS!!

Är det någon som kanske vill dela med sig om vad man egentligen gör på nybesöket... står att det tar ca 2 timmar! känns ganska lång tid !
Killen ska i alla fall lämna sitt prov kl 07.30 den morgonen... oj oj, då vi bor mer än en timma från göteborg så e det tidig morgon som gäller!!

Måste göra annat nu men får nog skriva av mig mer ikväll !!

GLAAAAAD!!!!!

Kommentarer
Postat av: Tonci

Vad kul att ni har fått en tid! Jag är glad för er!

Kram

2009-11-27 @ 11:20:56
URL: http://vivillockshabarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0