besatt av ivf

Goddagens !
Idag sitter jag och önskar att jag hade ont nånstans.... kännde någonting....Men NEJ
Allting känns precis som vanligt och det känns surt! Jag har fortfarande inte fått något svar på mailet jag skickade till sahlgrenska - tack för den !! Så imorgon får jag väl börja ringa.... problemet är bara att jag inte vet vart jag ska ringa. Visst, finns ju ett nummer på sahlgrenskas hemsida så jag får väl prova med det och be dom skicka mig vidare!?
Men som vanligt så känns det så jävla kasst att behöva göra allting själv! Vad är problemet..??
Jag behöver inte få prata med någon, det är okej Skicka hit sprut jävlarna bara så sköter jag mig själv...

Jag har blivit lite smått besatt av IVF... är helt inställd på att det är det enda som kan hjälpa oss.
Visst fasen är jag livrädd inför detta men nu är jag fast besluten att det är det som gäller!
Så det är inte läge för läkarna att komma med något annat förslag....  för här väntas inte mer...!!!
Skulle man testa något annat ( om det nu finns något ) så vill jag ju göra det nu då... under väntetiden, inte sen!
Nej absolut inte...

Är riktgt avundsjuk på alla som börjar spruta nu... eller är mitt inne i det! Åh skulle kunna ge min högra hand för att kommit så långt! För den här perioden är ju bara helt meningslös!
Visst vet jag att ivf inte är någon dans på rosor och för många blir det likt förbannat inga barn ändå, MEN.... det är ju ändå det slutgiltiga försöken ! Har det då inte satt sig efter ja... drar till med 10 försök, ja då VET man... då blir det ingenting och först då kan man kanske gå vidare med sitt liv.... eller hoppa från en bro !

För, för min egen del är det inte alls tal om nån adoption eller något annat förräns vi verkligen har försökt ALLT!
Så om vi nån gång bara kan få börja att få försöka allt !!!

ca en vecka kvar till mens alltså... Fy Fan ! Känns som om den här senaste månaden har varit den längsta hittils i livet.... hur kan EN månad kännas som ett halvår!?

Min älskling har fortfarande inte gett upp hoppet - han håller tummarna säger han!!
Önskar att jag slapp göra honom besviken :(



Kommentarer
Postat av: Åsa

Förstår dig, det här med väntan är värdelöst! Men tyvärr bara att vänja sig. Men blir givetvis lite annorlunda när man väl är igång, händer något och man har olika datum att räkna ner till!

Bara ring och terrorisera dem och kräv ett svar är det minsta du kan begära!

Stora kramar

2009-10-12 @ 20:13:47
URL: http://asa1977.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0