första "nypet"






Åh Vilken härlig bild måste jag säga - I WANT IT !!

Då har man fått sig sitt första "nyp" nudå efter spolnings ingreppet!
Kändes helt okej faktiskt, lite ömt kanske men men vad gör man inte ! :)
Igår kväll blev det till att rulla runt i sänghalmen! Efteråt kläcker min söta något som jag tror jag måste dela med mig... haha!

Han sa att han skulle vilja hänga upp mig upp och ner i sovrummet med dropp, och då och då bara komma in och "fylla" på med sina simmare,,,, då måste det ju ta sig ??
Varför med dropp ? undrade jag...
- För jag orkar inte komma in och mata dig hela tiden oxå !
Hahahaha Romantisk karl jag har hittat. hahahahaha!!!

När vi sedan pratade lite mer seriöst så försökte han komma med ideer på hur vi skulle lyckas den här gången
Kändes så härligt att höra att han oxå verkligen vill att att vi ska lyckas! För det känns ju många gånger som om man kämpar på alldeles själv.
Men jag vet att han längtar efter barn precis lika mycket som jag! Men han kan göra det utan att grina var och varannan dag!

Så nu har vi fått en liten extra knuff denna månaden och får väl kämpa på som aldrig förr!
Det ska tamejfan sätta sig nu!!!
Är idag på dag 11 så imorgon ska jag väl börja testa lite med ägglossnings stickor!
De dyra Clear Blue från apoteket - ja visst lyxigt ska det vara oxå ;)

Om man önskar tillräckligt hårt - kan det gå då ????




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0