Varför Julpynt ???



Varför julpynta redan nu... ??????


Idag försvann mitt goda humör ordentligt.... och detta är tack vare dessa förbannade julkulor.
Har redan sett jul sakerna krypa fram på ullared, och ikea men idag va det alltså dax i de vanliga affärerna.
Skulle in på Rusta men vände i dörren då jag fick se självaste julafton där inne!

Jag fattar verkligen inte.... hur kan man börja redan i oktober, det förstör ju hela jul känslan!
Det ska väl vara mysigt och speciellt när sakerna börjar att komma fram sådär i sluten av november möjligtvis.
Men nej nej istället plockar vi fram skiten redan nu en härlig dag med ösregn. JÄVLA IDIOTER!!!

Allt handlar bara om att folk ska hinna köpa på sig så mycket skit som möjligt !

Själva orsaken bakom att jag är så irriterad och förbannad över detta är av den enkla orsaken - INGET BARN.
Fan där satt jag förra året och grät och sa - Jag firar inte en jul till utan ett barn....Och likförbannat så närmar sig helvetet och det blir till att "fira" ensamma i år igen :(
Blir så ledsen när jag tänker på det. Och fastnar det inte mycket snart så blir ju även NÄSTA jul barnlös.... orkar inte mer!

Hur kan något som man älskade och längtade efter så mycket när man va liten förvandlats till något sånthär. Jag vill verkligen inte att det ska bli nån jul i år! Kan nästan påstå att jag hatar det - Shit Grinchen här tänker kanske ni... och Ja jag tänker vara Grinchen - som hatade julen ända tills vi får ett barn.

Jag ser ingen anledning till att fira någon jul om det inte finns barn.... jag tycker inte kalle anka är så jävla roligt, ( men hade kunnat döda för att få se mitt underbara barn sitta och titta på det )
Klä granen kanske är lite trevligt men Varför.. ?? Det kommer ändå inte ligga några klappar där till vårat barn!

Det här året finns ju i och för sig mitt underbara syskonbarn som då kommer vara 3 månader! Men tyvärr kommer dom fira på annat håll då faktiskt hennes man oxå har familj... (större familj med massor av små barn - en RIKTIG Jul alltså )


Så jag är övertygad om att det kommer bli en hemskt julafton som kommer spenderas med täcket över huvudet och tårarna rinnande längst kinderna :(

FAN !

Dag 13 idag - Ingen ägglossning !



Kommentarer
Postat av: N

Hej vännen! Känner som dig ... min andra jul nu utan barn, och som man längtade det året man satte igång ... Trode bergis man skulle vara gravid på julafton och få sitta och längta och drömma sig bort till nästkommande jul, du lilla pyret skulle vara ute. Jag kommer även ihåg förra julen med fasa, då jag fick mitt tidiga mf. Vi testade postitivt någon vecka innan julafton och tre dagar efter det så blödde jag mängder. Hade tänkt berätta för mamma och pappa på julafton, hade inte kunnat hålla mig i 12 veckor för dem. Nu blev ju allt skit av det i alla fall ...



Hoppas så jag kommer vara gravid vid denna jul, men hoppet är ju tyvärr inte så stort. Jag älskar julen, det gör jag verkligen, men nu fattas det liksom något. Men jul blir det ju i alla fall, med eller utan barn ...



Jag är på dag 14 idag, vi ligger alltså väldigt lika! =) Testade med stickor och det börjar bli ett liiiiiite starkare streck än igår samt i förrgår. Tror det blir till att "på att" ikväll! Ha ha! Tänkte köra varannandags-metoden nu, så får vi bara hålla tummarna för att Pergotime hjälper mig denna gång. Åh, vad man hoppas att man hade större hopp liksom, känner mig inte det minsta hoppfull nu längre ...



Kramisar!!!

2009-10-03 @ 17:03:29
URL: http://minhogstaonskan.blogg.se/
Postat av: M

Åh nej va illa fick du missfall bara några dagar innan julafton Åh va hemskt, speciellt när ni tänkt att berätta oxå! Fy ja om det ändå ska sluta så så kan det ju nästan hellre kvitta. Nu vill vi bara bli gravida om det är tänkt att det ska stanna!!!

önskar att jag åtminstone slipper att vara med om ett missfall, kan bara tänka mig hur hemskt det måste ha varit... Från världens lycka till världens sorg på bara några veckor! FY!!

Kram på dig nu, Får vi se om vi kan pricka in varandras ägglossningar nu då ;) Haha

2009-10-03 @ 17:58:44
URL: http://ledsenihemlighet.blogg.se/
Postat av: Joanna

Jag hänger med i igenkännandet. Förra julen var också mycket mycket tung. Vi blev inte gravida men många andra runt om oss blev. Värst var det nog på nyår när en gravid vän var med och åt "specialmat" och såg sådär lycklig och glad ut. fan vad tungt det var...



Jag hoppas på graviditeter till jul för oss allihopa och hoppas att affärerna ger fan i att pynta. Julen börjar inte förrän i december!



Stor kram!

2009-10-04 @ 16:03:07
URL: http://plusresan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0