negativa tankar

Bajs.

Vet inte hur jag känner mig egentligen ?? Känns bara väldigt tomt, Vill så gärna "TRO" men hur mycket jag än försöker så tror jag inte att det gick denna gången heller :(
Frågade E om han tror att det satte sig ? - JA det trodde han... Naiv, Hm visst blir man glad att han tror det men samtidigt så vet jag ju att han bara kommer bli ledsen om 2 veckor när det blir jag som måste tala om att vårat "barn" flöt ut i en blodpöl :(
Känns alltid som om det är mitt fel, eftersom det är jag som måste berätta att det inte gick nu heller!
Fan räcker det inte med att man själv ska bli så besviken och ledsen på sin kropp som inte fungerar. Nej man måste såra sin älskling oxå, så han med måste bli besviken och ledsen på min jävla odugliga kropp!

Det är väl ungefär den känslan jag har idag, att jag är oduglig, Ofruktbar !
Hade det här varit förr i världen så hade väl mannen kastat ut mig på gatan om jag inte ens kunde föda honom något barn! Jag vet att min söta E inte tänker så... Men JAG tänker så! Jag kan lixom inte låta bli att fundera på om han skulle haft lättare att få barn med någon annan ??
Tänk om jag ALDRIG kan ge honom något barn ??
Måste slå bort den tanken annars går jag väl in och kväver mig i kudden!

Hade så gärna velat höra något från sahlgrenska oxå... Hade kanske känts lättare om man kunde styra upp någon plan.... kanske hade något datum att "se fram emot"...
Men jag känner mig så ledsen oxå när man läser runt i alla bloggar om IVF.... känns som om alla just nu misslyckas och det gör mig fruktansvärt ledsen. För deras skull såklart och även för egen del....
Om de misslyckas så kommer säkert även vi göra det ? Och vad är det då vi strävar efter.
Bara längta och vänta efter något som med all sannolikhet kommer misslyckas!


FAN - Vill inte det här längre.... Kan någon ta mig ur den här karusellen för jag vill verkligen inte åka mer!



Kommentarer
Postat av: Mickan

Å, härligt. en som känner precis som jag gör idag. Oduglig. Rejält oduglig... Inte ens när läkarna placerar in ett befruktat ägg och desutom ger mig extra hormoner som gör att ägget kan fästa lättare blir jag gravid. Vad är det för fel på min kropp?? Ringde dessutom salhgrenska idag och det verkar som att vi får vänta ända till v. 51 innan det blir ÄP för oss nästa gång... suck. En lååång väntan alltså. Hoppas Bonde söker fru är riktigt bra ikväll så man blir på humör igen... Kram till dig!!

2009-10-07 @ 18:30:15
Postat av: M

- Mickan VA!! Vafan, Ska ni behöva vänta ända tills vecka 51 för ett nytt försök??? Är det såna jävla köer på sahlgrenska ?? Åh Då dööör jag! Då kommer jag ju aldrig få börja ! Går nog in och kväver mig i den där kudden ändå !

// M

2009-10-07 @ 18:36:30
URL: http://ledsenihemlighet.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Kunde varit jag som skrivit det här idag!! Känner mig också så satans oduglig och negativ så det är inte sant!! Eftersom vi bara fick till det två gånger under ÄL så räcke det säkert inte! Och jag vet att om exakt en vecka sitter jag här med min satans mensvärk och mina jävla mensfinnar och bara VET att det skitit sig denna gång också! Man bara vet det ca fem dagar innan, och man måste vänta ut skiten ... Jag vill inte heller vara med längre, vill bara att något ska hända, vad som helst!!!!



Kramar till er från en oerhört negativ N idag!

2009-10-07 @ 19:00:53
URL: http://www.frnkojatillslott.blogspot.com
Postat av: Jenny

Känner igen de där tankarna, inte kul alls. Jag vet ju dessutom att det är jag som är den felande länken att det inte händer något. Usch och fy. Och all denna väntan, att gå och vänta månad efter månad är inte kul. Förstår verkligen att det skulle bli lättare med en datum att jobba mot. Men många kramar till dig!

2009-10-07 @ 19:37:21
URL: http://www.minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0