galet ont!

Oj Oj!
Panodil -- Sucks !!

Smärtorna från en annan värld har bytts ut till smärtorna från helvetet!!!!

Herregud vad ont jag har haft idag! Fick panik förut och va tvungen att gå ut. När jag va ca 14 och hade dessa mens smärtor så sa alltid min mamma till mig att röra på mig... Så jag gick ut i skogen och gick. Jag gick jättefort och huur långt som hellst. Men inte fasen blev det bättre för det. Gick i säkert en timma eller 2 långt ute i skogen. Smärtan från magen strålade långt ner i benen och jag kände hur jag kallsvettades under min mössa!

Väl hemma sen va jag helt slut och nästan spyfärdig. Så nu ligger jag nerbäddad i sängen med en flaska med kokhett vatten på magen! här har jag legat sen dess.
E fick komma in med datorn så jag har något att göra!

Usch gjorde misstaget att kolla på unga mödrar, blir alltid sentimental och gråtig när jag tittar på bebis program!
Idag handlade det om en mamma som "gav upp" vårdnaden om sin baby.
Och nästan varenda avsnitt har killarna dragit och lämnat mammorna ensamma! Jag fattar ingenting?!
Här sitter man och längtar ihjäl sig efter ett barn att älska oxå finns det mammor & idiot pappor som bara drar och ger upp !
Så himla orättvist

Mickan: åh va glad jag blir att du får köra igång igen... hoppas så att det lyckas denna gången ;)
Blir oxå glad eftersom det betyder att sahlgrenska inte är helt omöjliga ;)

Hoppas så att denna mensvärken kan ge sig till imorgon så man orkar leva lite. Första dagen brukar vara den jobbigaste för mig!
Får se om jag ringer sjukhuset imorgon för att höra hur det går, om det blir några provsvar. Men egentligen har jag ingen lust. Man blir alltid bara deppig när man pratar med dom!

Hörs imorgon så får vi se hur jag mår!?








Kommentarer
Postat av: Jenny

Men kan du inte få något starkare utskrivet av läkare? Min läkare skrev ut starka värktabletter till mig när vi skulle börja försöka, och då var jag såklart orolig att det skulle påverka, men hon sa att det inte var någon fara. Du ska ju inte behöva ha så ont! Skickar många kramar, önskar de kunde hjälpa mot värken.

2009-10-21 @ 20:25:59
URL: http://www.minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Plusresan

Usch vad tråkigt att du har så ont. Hoppas det har gått över lite till idag.



Jag tittar inte på Unga mödrar längre för jag tycker sötrre delen av de medverkande verkar vara så pantade. Och så blir man inte på jätteglatt humör heller....



KRAM

2009-10-22 @ 15:11:38
URL: http://plusresan.blogspot.com
Postat av: N

Har också haft gaaalet ont! Fast mitt onda berodde på infektion i livmoder så nu äter jag medicin. Jag brukar annars knapra Pronaxen när jag har mensvärk, brukar hjälpa en del faktiskt!



Hoppas du mår bättre snart!

Kram kram <3

2009-10-22 @ 15:15:30
URL: http://minhogstaonskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0