ja jag tog ett ändå :(

Idag har jag gjort något som jag lovade mig själv att INTE göra! :(

Hittade ett gammalt graviditetstest här hemma i en låda ( det allra sista ) och jag tog det !
Är idag på dag 25 så jag tyckte att finns det något där så borde det ge lite utslag.... Men det va alldeles tomt!
Ingen bebis den här gången heller!
Jag orkar inte ens känna nån sorg, visste ju det innerst inne, men ändå har jag tillåtit mig själv att hoppas lite extra den här månaden! - önskar jag inte gjort det!
Känner mig bara helt tom!
Har inte sagt något till E än... orkar faktiskt inte, snart kommer helvetet ändå så han får veta!

Åh är riktigt nedstämd efter bakslaget med remissen, här trodde man att vi va på gång... men NEJ!
Vi står inte ens still och stampar denna gången utan tog till och med några steg tillbaka!'

Hörs senare! // M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0