smärtor från en annan värld!! ;(

Då va det dax :(

Dag 31 idag och jag Sitter här i soffan nu med mens smärtor från en annan värld !!!!
Verkar inte som om mina nya panodil vill hjälpa mig alls så paniken börjar komma lite smått nu!

Har ju bestämt mig för att inte längre ta mina andra tabletter då de är mycket starkare! Tänk om de försämrar våra chanser..?

Så nu sitter jag här med mitt val och lider ! Fasen att det ska göra så ont!
Har så himla mycket att göra idag men får verkligen inget gjort, det är soffläge som gäller för mig just nu!
Har inte tid med detta! Men jag vet faktiskt inte vad jag ska göra åt det!

Trodde på något sätt att jag "sörjt" färdigt men ändå blir man så ledsen när man verkligen förstår att man misslyckats ännu en gång!
Varför kan vi inte bli med barn....??? Jag föstår verkligen inte.... retar mig så på att inte få något svar.
Oförklarlig barnlöshet det räcker inte för mig!
Det är bara något påhittat....  ett stort frågetecken!?

varför fortsätta kämpa... ?
Hade nästan varit lättare att sluta försöka själva för då hade man åtminstone sluppit tänka "kanske" varje månad!
Vill inte må såhär dåligt!

AAAAHHHHH !!! Ta bort denna smärtan !!!!



Kommentarer
Postat av: Mickan

Huvva! Fy 17 vad trist. Mensvärk är jobbigare att ha nu när det även blir som ett hån.... usch.. Hoppas verkligen att er remiss flyyger fram när den väl dyker upp på sahlgrenska.



Lite glada nyheter härifrån iaf är att jag börjar vår nästa ivf så fort jag fått min mens (om en vecka ungefär..) Märk att jag inte ens tror det minsta att jag är gravid, mensen kommer garanterat lika punktligt som alltid.... Tydligen så ändrar de ALLA spray och sprutor jag ska ta, alltså nya märken på allt. Ska till och med blanda de där jobbiga sprutorna själv.. suck! Hursomhelst, ÄP är framflyttat en vecka också så v.50 är det dags...



Kämpa på söta du!!! Kramar!

2009-10-21 @ 17:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0