Hur gör man ??

Funderar på hur man gör för att lägga till att man följer en blogg...
Hade gärna lagt till mina favorit bloggar på min sida men jag vet inte hur man gör!
Så om någon vill tipsa vore det toppen ;)

Annars rullar den här dagen på lite låångsamt, men känns som om söndagar brukar vara sådana !
Har tänkt väldigt mycket på bebisar den här helgen , fast jag försökt att låta bli.

Systerns underbara bebis pojke spökar i huvudet och jag vill hellst springa dit och se honom varenda dag!
( Men försöker hålla mig borta så dom får lite egen tid.... är ju så många som vill komma och titta )

Mycket bebis prat har det varit och det slår aldrig fel, så fort jag sätter på tv:n så är det något program om bebisar!!!!
Antingen är det unga mödrar, eller nån förlossnings klinik..... Åh!!!!!!!
Knappt man kan gå utanför dörren utan att det står någon där med barnvagn eller gravid mage!

Så det har varit en hård helg! Och tisdagen med läkartid närmar sig med spännande steg. Kan lixom inte koncentrera mig på något annat just nu!!
Ska bli så spännande vad som händer sen efter detta..... Om dom är redo att skicka oss vidare sen till IVF eller vad som händer ????

Önskar bara att man hade lite fler försök på en månad.... är ju så tråkigt att man måste vänta så jäkla länge som en hel månad sen på nästa försök!
Är ju helt sjukt egentligen - Ett år är ju huuuur lång tid som hellst men på detta året har vi endast 12 ynka försök att bli gravida.... och inte ens det eftersom man säkert inte har ägglossning precis varenda månad!

Oj Oj "den som väntar på något gott"..... HRM... väntar fanemej ALLTID för länge!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, gick och grämde mig över det där med försökstiden som känns som att den är alldeles för lång och önskade att cykeln vore kortare. Sen började jag tänka på hur det vore att ha mens typ varannan vecka, och det vore ju kanske ingen höjdare, haha. Men de där två veckorna tills det är dags för ägglossning igen känns ju som en evighet.

2009-09-27 @ 20:32:32
URL: http://www.minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0