ont i magen eller inte ??

Igår hade jag ont i min mage och va ganska säker på att mensen va på gång... Hoppades på det oxå, för på lördag ska jag ut och festa med tjejerna för en gångs skull :)

Men idag känner jag ingenting än så länge och det är väl FAN att det alltid ska krångla ;(
Jag har alltid som ondast första dagen den kommer igång. Och då snackar vi ONT!!
Så ont så jag blir liggande nästan en hel dag om jag har otur. Hela magen känns söndertrasad och brukar kännas som om hela livmodern ska trilla ut. Sen strålar smärtan ända ut i benen och nästan ner i fötterna.

Så jag går här och hoppas på att den ska komma igång IDAG och inte på lördag!
Kan man inte få ha lite flyt för en gångs skull....För jag fixar inte att ha så ont när jag ska gå ut.
KOM IGEN NU DÅ....
finns det inget knep att få skiten att komma igång ?

yeah yeah, ska i alla fall bli väldigt roligt att gå ut och få släppa loss lite. Jag är inte ute speciellt mycket annars så det ska bli kalas ;)
Om inte skiten kommer och förstör då.... (kommer den inte idag så kan den väl likagärna vänta tills på söndag)

VI FÅR SE ??

Kommentarer
Postat av: Carro Tjäder

Hejsan!



Jag hittade din fina blogg av en slump och har samma problem som du och din man! Vill bara ge dig en kram och önska dig lycka till!



// Carro

2009-09-18 @ 13:21:35
URL: http://www.barro55.spaces.live.com
Postat av: M

Tack Carro för kramen, hur länge har du och din man försökt ? Önskar dig oxå jätte lycka till i bebis verkstaden.

Kram // M

2009-09-18 @ 15:44:25
URL: http://ledsenihemlighet.blogg.se/
Postat av: Carro Tjäder

God kväll!



Vi har inte använt skydd på 3½ år men började försöka på allvar för 2½ år sedan. Vi är just nu uppe i vår andra IVF, så håll tummarna! :-)

2009-09-18 @ 22:39:31
URL: http://www.barro55.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0