Vår stora Hemlighet !

Hejsan! 
Första inlägget alltså....
Den här bloggen kommer fungera lite som en dagbok för min egen skull. ( men klart jag skulle bli glad om någon ägnar lite av sin tid för att läsa den )

Jag behöver verkligen någonstans att skriva av mig mina tankar innan jag sprängs i bitar!

Hemligheten ja.... orkar inte gå in på det för mycket här i första inlägget men hela grejjen handlar om min och min sambos resa mot ett eget barn!!!!

Som ni säkert redan då förstår så är vi barnlösa och försökt i över 2 år för att få till vår lilla familj.
MEN ingenting händer och nu behöver jag verkligen som sagt ventilera mina tankar innan jag kommer bli galen!

Jag är en tjej på 26 år som hittat världens underbaraste pojkvän på 25 år. Vi vill inget hellre än att "starta igång livet" och få en egen familj. Men det vill sig verkligen inte! Tankarna kring detta äter upp mig varje gång jag tänker på det..... Är såklart livrädd för att vi ALDRIG ska lyckas... Slår bort den tanken direkt men sakta kommer den krypandes igen... Tänk Om ??
Finns ju faktiskt par som försökt i alla år men ändå aldrig lyckats, blir alldeles gråtfärdig när jag tänker på hur ett liv utan barn skulle se ut.
För mig är det lixom det livet går ut på... att hitta den där personen att leva med och sedan bilda familj!


Vi började en utredning i Januari detta år och hittills spyr jag på hela systemet.... :(
Allting har tagit så himla lång tid, all min energi och jag har gråtit floder var och varannan dag!
Får berätta mer om utredningen senare.
Detta blev mitt första inlägg och jag antar tyvärr att det kommer bli många många fler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0