besviken

förrgår - smått irriterad
igår - arg
idag - ledsen & besviken :(

som ni kanske förstår så blev det inget omslag idag heller.
Dag 16 idag och jag har aldrig förut fått ägglossning senare än så.
Börjar bli smått nervös på riktigt att den inte ska komma alls ? Vad kan det i såna fall bero på om den inte kommer? och hur länge ska man testa egentligen ?

Imorgon är sista chansen för ett FET i vecka 17. Och jag önskar verkligen att jag får den sista chansen!
Detta blev inte direkt som jag hade trott. Jag blir så utmattad av allt detta. Efter att ha väntat så himla länge är det otroligt frustrerande att vänta ännu mer ! Speciellt när man vet att ruvningen bara är en lång väntan den oxå !

Phu ! Börjar tappa tålamodet och så smått börjar jag tappa det lilla hopp jag jobbat för att bygga upp igen !

Kommentarer
Postat av: Candra

Jag har haft ÄL mellan dag 16-20 så bli inte förvånad om du måste köpa ett nytt paket med ÄL-tester, det är skit att lägga ut dem pengarna men förhoppningsvis är det värt det den här gången.



Kram

C

2010-04-28 @ 15:48:55
URL: http://hizukiblogg.cryptorize.com/#home
Postat av: Tea

Inte kul! Kram

2010-04-28 @ 19:16:16
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Sara

Ja, nu ska vi fasen få utslag samtidigt, och sen också plussa samtidigt. Perfa ju! :)



Kram

2010-04-28 @ 21:35:03
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0