feel funny..

Idag mår jag konstigt...

sådär innan mensen konstigt, hade små "menskänningar" igår oxå - tror jag ?
Haha jag glömmer så fort, borde skriva upp direk när jag känner något !

kan va bra att minnas till nästa månad - ruvarmånad
att dag 24 & 25 kom små mens känningar (alltså "ruvardag" 7 & 8)

men den borde inte vara pågång än... tror jag inte - räknar med tidigast dag 28.
men det är klart skulle den behaga komma tidigare blir jag ännu lyckligare för då skyndar vi på lite ;)
Men hellst inte imorgon tack !! Då jag ska iväg på roligheter och vara borta hela dagen !

Men efter det är den så välkommen så !! Min sista mens ;)
Kan det inte bara få vara så.... att detta blir den sista innan bebisen kikar ut
Då kan jag t.o.m tänka mig att njuta lite av den.... hrm eller nåt... så mycket man nu kan njuta av snusk & äckel och våldsamma plågor !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0