gårdagen

Gårdagen va ruggigt hemsk!
Mensvärken kom tillbaka och stannade heeela dagen !
I vanliga fall brukar den kunna hållas under kontroll med naproxen och säng liggande, men denna gången hjälpte INGET !! FY låg bara och väntade på att dagen skulle ta slut! Ett tag funderade jag på om E skulle köra in mig till akuten för jag orkade verkligen inte mer, men sen kom jag på att dom ingenting skulle göra ändå, jag skulle bli liggande nånstans och vänta ut tiden där istället!

Jag har haft ännu värre mens värkar än denna omgång, då jag svimmat & kallsvettats och spytt men denna va värre än på mycket länge!

huhhh måtte jag bli gravid nu så jag slipper detta ett tag!

Vi verkar vara ett par stycken som ska köra på med FET nu snart.... kan vi snälla få lyckas allihop så vore världen en lite bättre plats ;)

Jag längtar så jag blir helt tokig, men återigen har man nästan glömt vad det är man längtar efter.... jag vet att det är vecka 17 som gäller, har räknat ner länge nu men det är lite overkligt vad det är man ska göra!
Baby, baby, baby kan du flytta in hos oss denna gången ;)

TACK !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0