imorgon smäller det - hoppas jag?

Ja, ingen gubbe idag heller. Men imorgon ska jag banne mig få en tycker jag !
Jag hade väldigt gärna fått omslag imorgon, så jag tycker vi bestämmer det !! :)
Dag 14 fick jag ju en fin smile gubbe förra månaden så det vore ju ingen omöjlighet.

Om inte.... ja om inte kroppen har fått för sig att balla ur, finns några av er tjejer nu där omslagen dröjjer och kroppen inte vill hjälpa till. Inget konstigt efter ivf så vi får väl se hur min kropp kommer reagera!

Jag ville ju att vi skulle ägglossa ihop - så kom igen nu, släpp era ägg imorgon, tillsammans med mig ;)

Jag är så redo för det där omslaget imorgon, så jag kommer bli grymt besviken om det är en tom rund ring!

Men men , inget för mig att göra åt bara hoppas & vänta som vanligt!

Känner ett väldigt sug efter tvillingar.... känns som om det skulle kunna gottgöra det faktum att vi missat så många år :)
Haha, nä men på riktigt är tvillingar något jag verkligen skulle vilja ha. Vet många som ser det som sin största skräck, men inte jag! möjligtvis om min kropp inte skulle klara av det, men det är en annan femma !
Vore väldigt speciellt, och dessutom praktiskt eftersom man redan då har ett syskon till sitt barn....

ja ja.... kanske inte ska drömma om fler barn än ett i nuläget när vår sitiation ser ut som den gör !

Ägglossning först - sen drömma om isbebisen ;)



Kommentarer
Postat av: Mickan

Jo men tvillingar låter ju underbart. Tänkte hela tiden att OM vi får fler embryon så ska vi ta upp tvillingfrågan med läkaren... men som bekant så bidde det bara ett enda (iofs helt fantastiskt... ). Har tvillingsyskon och massor av tvillingar i släkten och förstår inte vad man ska vara så rädd för. FÖrstår, känner som du att man inte har något emot att få två "på en gång när man ändå ligger efter" :-) Men nu är jag glad för mitt lilla såklart som sparkar på och hälsar till dig! Kramar!! /M

2010-04-25 @ 14:50:59
Postat av: Tea

Jag skulle också kunna tänka mig tvillingar.

2010-04-25 @ 15:58:49
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Mikaela

Jag har också ofta tänkt att det skulle vara härligt med tvillingar. Min mamma frågade idag hur många ägg de lägger in och jag sa max två, hon tyckte det var lite och tyckte man skulle lägga fler. Så jag frågade om hon skulle tycka om fyrlingar. Jo det är ok sa hon ;) Skämt och sido. Två skulle vara perfekt! Men man tar vad man får.

2010-04-25 @ 16:04:21
URL: http://varfinnsminbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0