nej

Hrm, dag 14 idag och ingen smile gubbe idag heller :(

Börjar bli smått irriterad då jag nästan räknade med att den skulle kommit idag. Så nu blir det ingen återsättning på torsdag som jag hade hoppats !

visst det är helt okej att göra det på helgen, jag har inte frågat sahlgrenska själv men enligt andra har dom öppet !
Men jag vet inte hur mycket jag vågar lita på det.... jag har sån otur jämt så det finns säkert nåt kryphål som gör att jag inte får göra fet denna gång!
Det gör mig orolig!

blir det omslag imorgon så antar jag att det blir återsättning på fredag och det får väl gå ! Ska egentligen bort då...på valborgsfirande, men vi får väl se hur det blir ?? Så jobbigt när man inte kan planera nåt ifall....

Men det får bli som det blir !

Imorgon VILL jag ha gubbe !!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Dem har öppet, jag ringde och kollade för ett par veckor sedan eftersom jag borde få omslag på onsdag, och då blir det ju FET på lördag..



Så angående det kan du iallafall slappna av..:)



Kram

2010-04-26 @ 15:31:34
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0