nya test!

Har tagit mig igenom dagen, trots den stora besvikelsen i morses!
Men det har varit en jobbig negativ dag och påväg hem såg jag en påkörd katt i diket så då bölade jag för det :(

Har i alla fall ryckt upp mig lite och vart på apoteket och köpt nya ägglossningstest!
500 kr kostade det oss alltså denna månaden i bara löjliga stickor !

Vi kommer bli utfattiga på detta !

Tycker gott att dom kunde skriva ut ägglossningstest till oss så man kunde få dem på högkostnads skyddet.... åtminstone när vi är inne i ivf svängen !

Men men.... tittade på paketet och som så många gånger förr hoppades jag att det blir sista paketet jag köper !

3 test kvar då att hoppas på, sen är det väl automatiskt helt kört antar jag?!
Då har jag ju testat 10 dagar!

kanske ska intala mig att det är kört, så blir det bara en fin bonus om vi faktiskt får omslag innan helgen är slut!

ja ja.... den som lever får se !!!




Kommentarer
Postat av: candra

Säg till om du behöver mer stickor för jag har en del över som jag inte behöver. Dock vanliga lite billigare varianten och man behöver kissa i mugg för att ta dem, men som sagt.....säg till så kan jag skicka dem till dig.



Kram C

2010-04-29 @ 21:32:06
URL: http://hizukiblogg.cryptorize.com/#home
Postat av: Sara

Jag fick utslag idag, på testdag 9, så ge inte upp. Om menscykeln blivit längre under IVF, som för mig, så blir det ju automatiskt längre till ÄL.



Hoppas glada gubben sagt hej till dig idag, annars får du INTE ge upp hoppet. Det kommer, men kroppen påverkas ju av stressen man känner när man inte får utslag.



HÅller tummarna!

Kram kram

2010-04-30 @ 07:58:51
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Postat av: Tea

Fortsätt kämpa!

2010-04-30 @ 09:14:49
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: mamma-wannabe

Tänker på dig!

KRAM

2010-04-30 @ 09:20:22
URL: http://familjecirkus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0