ordspråk

Om jag hade fått gjort frysförsök denna månaden så hade jag idag varit på ruvardag 2...

(kan låtsas som om jag ruvar denna månaden, så får vi se på vilken "ruvardag" mensen dyker upp )
Kan ju även vara bra och lyssna på min kropp och se hur den beter sig nu när inget finns där och se om något är annorlunda nästa månad när vi stoppat in en guldklimp !

Vecka 17 är det ju somsagt dax och i min kalender står det " När budbäraren är långsam är nyheterna goda "
Ja inte helt fel ordspråk.... då det vankas vääääldigt långsamma ruvardagar!
Så jag hoppas att det stämmer att nyheterna blir mer än goda !!!

vecka 19 sen borde vi nog ha en aning om hur det gått och då låter ordspråket såhär " Skratt är vackert. Du är vacker. Vackrast är du när du skrattar. "

Oj oj.... Jodå får jag bara det pluss jag önskar så ska jag vara vackrare än vackrast och skratta som aldrig förr, det kan jag lova !!!

Åh gud vad jag ska skratta !!!


* Lycka *



Kommentarer
Postat av: Fru barnlös

Hoppas på skratt i vecka 19!

2010-04-03 @ 10:38:17
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: MDB

Härliga ordspråk, hoppas på att v. 19 blir en riktig skrattvecka.

2010-04-03 @ 11:53:48
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0