överskrifter...

känns lite konstigt när man går igenom alla de bloggar man har följt länge. helt stört, nästan alla överskrifter är "vecka 13", "vecka 16", "vecka 23".... ja ni fattar.... men det konstiga är att många av de här hade försökt ungefär lika länge som jag,( många ett år kortare...) och tiden går så himla fort för dem.... jag läste ju nyss hur de plussade och nu är det vecka 14 vips, och vips vecka 25 och några ska till och med få sitt barn.

det känns så sjukt att tiden går så fort för dem och för mig har det inte hänt nånting under den tiden. känns läskigt när man tänker så. att 9 månader senare så har det skapats ett helt liv för vissa och för mig står livet stilla på samma plats där man har varit i 3 år :(

vet inte vad jag vill få fram med detta inlägg men tiden går så mycket fortare för andra känns det som !

Jag vill oxå vara där nu, och skriva överskriften vecka 12....vecka 15... vecka 25

Åhhhhh vad jag längtar efter dessa överskrifter!!!!

Har precis slagits av tanken att jag inte hinner få något barn på hela 2010 heller.... kanske därför detta inlägg går åt det negativa hållet :(

Lite ledsen blev jag men tänker att om jag bara lyckas få skriva några såna här överskrifter innan året är slut så ska jag vara helt & hållet nöjd!!

spännande vad testet säger imorgon !!!



Kommentarer
Postat av: MDB

Känner igen mig i det du skriver, tycker också att det känns som att tiden har gått fort när man läser att andra bloggare redan är i vecka 13, 15, 20 etc. Är lagom avis och hoppas att jag också kan få vara där snart.



Känner också igen det du skriver om en 2010-bebis, ville så gärna av massa fåniga anledningar, och tänkte att det skulle ju vara perfekt om det funkade på första försöket och vi fick en liten i november. Men så blev det ju inte...



Hoppas att vi båda två får börja skriva vecko-överskrifter snart!

2010-04-25 @ 22:36:15
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Barnarlivet

Känner igen så väl vad du skriver. Kommer ihåg hur jag i oktober tänkte "Åhhh, vad långt det är till juli om man skulle bli med barn nu". Nu är julimagarna väl synliga och bebisen är inte alls långt borta. Känns som alla omkring en får barn och själv är man på samma ställe som man varit på sedan dagen vi bestämde oss att vi vill ha barn tillsammans. Det enda som har förändrats är inställningen till livet och de drömmar man har. Håller tummarna för positivt test idag!

2010-04-26 @ 08:52:05
URL: http://barnarlivet.blogspot.com/
Postat av: Sara

Hej Tjejen,



Dök det upp någon gubbe idag? Inte för mig, hoppas den dyker upp imorgon eller på onsdag.. trött på denna jäkla väntan.. :)



Jag hoppas det är vår tur nu, sen ska vi skriva fiiiiina rubriker som fasen.. 2011 är inte heller fy skam att få en bebis..



Kram kram

2010-04-26 @ 09:10:30
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0