ledsen :(

Då va man nere och krälade i deppighetens land igen då :(

Har faktiskt varit väldigt glad de senaste veckorna men idag bara brakade allt!

Vi hade semesterplaner med ett par som har en liten sötnos på ett par månader! Men så idag så backade dom. Ska göra annat så vi blev ensamma kvar - som med allt annat !!
Fan allt känndes så värdelöst, det va ju semestra med deras lillplutt som jag ville, det skulle ju bli helt underbart!

När ska jag få leva i drömmen då !? Börjar kännas riktigt tråkigt att vänta :(
Jag känner mig riktigt olycklig!
Vad händer om det inte lyckas i maj heller...???
Jag orkar inte mycket mer, vill inte leva såhär !

Alla runtomkring ska vara lediga med sina familjer och fira påsk och skit och jag har ingenting!!!!!!
Det är inte roligt! Om det bara kommer vara jag och E för resten av våra liv så vet jag inte om jag kommer orka !
Det är inget värdigt liv att leva så som vi gör nu.... att bara vänta på bättre tider !
Fan vad besviken jag är att livet blev såhär !

Jag måste få veta om vi någonsin kommer att få ett barn eller inte - den här ovissheten tar knäcken på mig!

Jag kan inte förstå att vi har försökt i 3 ÅR !!!!! Det är så otroligt lång tid så jag blir mörkrädd !
Vad är det för fel egentligen ? Kunde dom inte bara hittat ett fel som gick att lösa...
Hatar att vara oförklarligt barnlös !!

Klarar jag verkligen en barnlös vinter till??.... sommaren kommer nog gå okej men sen då..? Vad gör jag i vinter om det fortfarande inte tagit sig MED HJÄLP !!
de andra åren har man ju ändå väntat på att få hjälp så då fanns det ju något hopp, men nu då ? Jag orkar inte mera!
Varför kunde det inte bara fungerat !??

Kan inte ens förstå att vi gått igenom en Ivf.... VI - det är helt sjukt !
VI har gjort provrörsbefruktning... VI kan inte få barn !!

* LEDSEN *


Kommentarer
Postat av: candra

Sänder en jätte kram och hoppas att det kommer att kännas bättre snart.



Kram

Candra

2010-04-02 @ 00:21:46
URL: http://hizukiblogg.cryptorize.com/
Postat av: Fru barnlös

Känner igen mig i det du skriver. Jag har också så svårt att förstå varför man inte hittar någonting som är fel!



Hoppas att det snart känns lite bättre iaf!

2010-04-02 @ 11:30:04
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0