CD 27

ilskan över mitt förra inlägg har lagt sig över natten.... jag är fortfarande lite ledsen eftersom det känns som om hur man än gör så blir allt fel !

Jag ska klura på vad jag ska göra ?? känns bara hemskt att jag ätit det varenda dag i nästan 3 år !  och det kan ju aldrig vara bra?. Av ren protest tog jag den inte idag... men jag måste fortsätta äta det för jag vet att jag inte får i mig nån folsyra genom kosten!
och nu är vi snart igång med nytt försök så det måste ju finnas i kroppen !

ja ja, jag glömmer nog snart bort detta !


I alla fall så tror jag att mensen är pågång nu ! kom blod igår... litegrann bara men det va riktigt rött så jag trodde den skulle dykt upp igår ! det va alltså dag 26 och idag står jag på 27 och det känns som om den kommer att komma under dagen !?

kan vara värt att skriva ner så jag kommer ihåg till ruvningen:

ägglossning skedde dag 14
pytte lite spottings dag 24 & 25 ( "ruvardag" 7 & 8 )
färskt blod dag 26 & 27 ( "ruvardag" 9 & 10 )
 
så om mensen kommer idag så gör den det på "ruvardag" 10.... så det känns okej att det inte blir lika lång väntetid ifall det misslyckas !
10 dagars väntan är ju helt klart bättre än 18 !!!

Men nu ska jag ställa in mig på att vänta i 9 månader istället ;)

För min del får den väldigt gärna komma idag, då jag ändå inte har något inplanerat så kan jag likagärna ligga och lida i mina plågor !!

ca 2 veckor + till insättning nu i alla fall och det gör mig GLAAAAD !!!!
Riktigt sprudlande glad faktiskt ! Och jag önskar så att det lyckas denna gången !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0