150 all the way.

pratade med sahlgrenska igår och det blir till att fortsätta med 150 ända fram till ultraljudet på måndag !

Jag kommer då ha tagit 11 sprutor - 150 all the way !
Så det ska verkligen bli ett spännande ultraljud och jag hoppas så att det finns mycket bra därinne !
Ett litet hopp finns oxå att allt ser så bra ut att vi bestämmer äggplock redan på typ onsdag !
Det vore klockrent så man slipper vänta mer nu !
äggplock onsdag och ET fredag så vore veckan gjord ;)

ultraljudet får jag tyvärr åka på ensam - E kunde inte ta ledigt för han skulle jobba för hans chef.
Och vet ni varför chefen är ledig...? Jo han ska på ultraljud.... - ironiskt eller ? !!
Ännu ett sätt att slå oss över ansiktet !

Så nu blir det såklart krångligt för mig på måndag - det blir bussar för hela slanten. Bara bussen till göteborg kommer ta nästan 2 timmar. sen ska jag ju ta mig från centralen till sahlgrenska oxå :(
Så jag har en jätteroligt heldag framför mig!
Ensam i bussen ! " Jag och mina ägg " ;)

annars så molar det på i magen och jag ser numer sådär härligt svullen ut haha !
det är tur att man kan skratta åt eländet ibland !!

Spännande vecka framför oss så även om jag älskar helg så får den gärna ta slut fort nu !!
Jag har återhämtat mig från ingreppet och är redo för äggplock !!!!





Kommentarer
Postat av: Tea

En spännande vecka som ligger framför! Lycka till med bussbyten och allt annat!

2010-08-28 @ 16:25:20
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0