babykläder

Idag när jag va på stan hittade jag de mest otroligt söta barnkläderna.... Åh jag dog när jag såg dem, det va ett sånt där "bara måste ha" tillfälle. Detta va ett barbapappa set till en liten tjej.
Jag har alltid hoppats på en liten pojke, mest för att de kanske kan slippa mens bekymmer och sneda kropps uppfattningar när de blir större,och dels för att alla pojk kläder alltid e mycket mycket sötare! 

Haha som ni säkert förstår just nu så bryr jag mig inte ett dugg av vad det skulle bli för kön, jag skulle ta precis vad som hellst och hur många som hellst!

När jag höll i plagget va det som om hjärtat pratade med mig, tyckte att jag skulle köpa det ifall vi får en liten tjej !
Bara den tanken är jättestor just nu " ifall vi får en liten tjej"

jag köpte inte kläderna för det känndes löjligt men jag sitter och funderar starkt på att gå tillbaka nån annan gång och bara köpa dem.... ???
idiotiskt kanske, men det är ju inte precis som om de skulle finnas kvar den dagen jag äntligen blir gravid...
ska fundera lite över detta, har aldrig sett ett sånt underbart plagg, tycker seriöst att barn flick kläder annars är bland det fulaste som finns ! Men detta va så annorlunda - så sött !!!

bara måste ha det !!!
klart vi kommer få en liten tjej !!!!!

// tog förresten ett graviditets test i morses mest för att försäkra mig om att det inte va därför mensen väntar på sig! det va inga konstigheter, testet visade samma som alltid.
men varför mensen dröjer så vet jag inte, vore väldigt smidigt om den kunde dyka upp nu så allt går enligt planerna. Den brukar ju annars komma direkt efter man har tagit ett grav test mest för att sparka lite när man redan ligger , men inte denna gången alltså.

kom nu bara så vi kan gå vidare !!



Kommentarer
Postat av: Carro

Hej!



Tack för ditt svar ang Bakteriell Vaginos! Det verkar som att läkarna verkar resonera väldigt olika är det gäller B.V. Jag nöjer mig med att han gjorde en koll i alla fall. Jag orkar inte haka upp mig på det även om jag tycker att hela hans bemötande är dåligt.



Menopur har jag också hört mycket bra om, vi får väl se hur det går..



Nu får vi heja o stötta varandra!

Och du, vad fasen, köp kläderna :-)



Varm kram!

2010-08-12 @ 18:11:34
URL: http://carolinatjader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0