ensamt

kommer kännas väldigt konstigt att åka till sahlgrenska ensam imorgon !
Jag & E har åkt tillsammans varenda gång förut, men nu kan han inte ta ledigt från sitt jobb.
Så det är lite skrämmande att åka själv måste jag erkänna.

ingen att prata med på vägen hem om resultatet och ingen att sitta och prata med i väntrummet då tiden går såå långsamt !

Det är med blandade känslor jag åker ensam faktiskt. Det gör att jag ännu mer känner att det är JAG som gör den här resan och inte VI.. är redan trött på att jag får dra det största lasset.

det kommer bli mycket JAG den här omgången :( och det gör mig ledsen.
Förra gången va E med på precis allt, alla ultraljud och alla blodprov och han hjälpte till och ladda sprutorna, och hålla tider för sprayningar.
Denna gången blir det jag som får göra allt själv utom äggplockningen & återförandet.( Då MÅSTE han vara med )
Det nya jobbet är mycket krävande för honom nu i början så det förstör lite.

Han kommer jobba kväll/natt under hela sprutperioden oxå, så jag kommer till och med få ta alla sprutorna själv och det gör mig lite ledsen. Jag vill ju känna att han är med på detta !

Men men vi kommer ta oss igenom detta oxå. Och jag hoppas så innerligt att det blir sista gången !!


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag håller tummarna för att det inte är en cysta! Men om det är en cysta så får du redan nu försöka att se det som en ett litet gupp på vägen bara. Jag har fått cystor som jag varit tvungen att tömma båda mina IVF:er. Det är verkligen inte kul att allt drar ut lite extra på tiden, men vad ska man göra..



Du är stark gumman! Åk själv, ta vara på ensamheten och var stolt över vad du och vi andra går igenom! Vi är hjältar allihopa! Jag förstår att du hade velat att E är med dig.. Lycka till i morgon och tappa inte den den där härliga kämpaglöden som du har haft sista tiden! KRAM

2010-08-17 @ 19:36:15
URL: http://carolinatjader.blogg.se/
Postat av: Tea

Tänker på dig! Kram

2010-08-17 @ 22:40:44
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: ettvanligtliv

Håller med Carro. Du är så stark. Detta klarar du! :)

Kram

2010-08-18 @ 09:11:22
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: Maria

Håller tummarna!

2010-08-18 @ 17:55:26
URL: http://www.prackan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0