Lyckligt slut!

Idag fick en gammal kompis barn, detta par har haft en svår resa med ett missfall i månad 5-6 och sen ännu ett missfall efter detta :(
Vi är inte nära vänner, utan detta har jag hört från gemensamma vänner.

Måste varit hur hemskt som hellst att uppleva men nu har alltså deras lilla flicka äntligen kommit till dem !
Äntligen ett lyckligt slut på deras saga!

Trots att jag är glad för deras skull så önskar jag så att det finns något lyckligt slut även på min saga!??
Paret är mycket yngre än oss och vi hade försökt ett bra tag innan de ens började försöka sig på barn !
Så lite deppig blir man ju, att alla bara går om oss trots att deras väg inte heller varit spikrak !

Naturligtvis missunnar jag dom inte detta det får ni inte tro, och jag hade heller inte velat gå igenom det som dom fått göra.... men det är den där sista pusselbiten bara jag vill åt !!
Att våran saga oxå ska få ett lyckligt slut !

Det är allt jag begär !

Annars så går det inte speciellt bra just nu....
Min långdragna förkylning har inte gett med sig och igår va hostan mer än vad jag klarade av, hostade så det känndes som om jag knäckte av ett par revben och jag är nu helt öm i hela magen & bröstet !
även näsan strular väldigt.... så fort jag tar sprayen så är det kört.... då börjar allt om igen och den rinner ner i halsen och slemmar så jag hostar ännu mer :(

så det blev vårdcentralen idag där det genom ett stick i fingret konstaterades att jag hade nån liten infektion i kroppen... man skulle ligga på under 8 någonting och jag hade 10.
detta var dock inte tillräckligt för något penicillin eller något sådant så jag blev hemskickad med en ny hostmedicin bara!
Fungerar inte ett skit än så länge :(

Så jag sitter här och hostar tills jag vill gråta och hoppas på att kroppen själv gör sig av med den här lilla infektionen nu snart! Jag vill ju ha de bästa förutsättningarna när det börjar närma sig äggplock så då bara måste allt det här vara över !

Hoppas innerligt oxå att sprayen tar som den ska trots att jag snyter mig precis hela tiden, vill ju inte spraya längre än nödvändigt !
I morses gav jag upp och snöt mig en timma efter sprayen.... undrar om det va dumt gjort ?
Men jag va tvungen för jag fick ingen luft genom näsan och hostade med munnen - vad göra !?

Nu vill jag bara bli frisk !!!!
och få det där underbara lyckliga slutet som jag önskar så innerligt!  ;)


Kommentarer
Postat av: Tea

Jag tror på ett lyckligt slut även för dig!

2010-08-05 @ 18:41:51
URL: http://langrean9manader.blogspot.com
Postat av: ettvanligtliv

Ja med, absolut! :)

2010-08-06 @ 08:10:05
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: Candra

Det kommer, jag håller alla tummar och tår för er. kram

2010-08-06 @ 10:51:18
URL: http://hizukiblogg.cryptorize.com/#home

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0