Spruta 1,2 och snart 3

det gick fort att komma in i sprutandet och ikväll ska jag ta 3:e.
Blir första gången inne på en toa i smyg eftersom vi inte kommer vara hemma !

Jag önskar nästan att det va lite högre dos som jag skulle ta. Jag ska köra på 150 i 6 dagar och sen göra ett blodprov.
Men min önskan denna gången är att få flera ägg än förra gången.
Visst 7 är ett jättebra resultat men jag skulle verkligen önska det dubbla !

Så som sagt hade jag velat ha högre dos och många ägg !

Men men, det är inte upp till mig att bestämma något! Jag bara hänger på och gör som dom säger!
Är nästan lite skönt att det är lite tid kvar innan äggplocket, så jag hinner hämta mig från den hemska "punktera cysta upplevelsen"
Så ge mig en vecka eller nåt så ska jag vara redo för äggplock igen !
Jag ser fram emot det med skräckblandad förtjusning.
Längtar efter att bli färdig med detta och orkar inte gå igenom det igen.

Många IVF systrar på blogg träff idag och det hade varit jätte kul att vara med.
lite intressant faktiskt om det blir en klyfta mellan de som lyckats och de som fortfarande är barnlösa...
Jag hade nog kännt att det skulle vara jätte trevligt att träffa de som sitter i precis samma skit båt som mig själv, men att träffa alla de andra från "andra sidan" som redan lyckats skulle kännas lite jobbigare.
Men ändå härligt såklart eftersom dom om något kan ge hopp om att det faktiskt går !

Nä nu ska jag ut och ha lite trevligt för en gångs skull.
Kram på er alla.


Kommentarer
Postat av: Plusresan

Det blev inga klyftor alls. Det var bara härligt och upplyftande faktiskt! =)



Hoppas du kan vara med nästa gång!

2010-08-23 @ 13:05:30
URL: http://plusresan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0