Sprutdag 4

Tog 3:e sprutan efter några glas vin igår och det va en underlig upplevelse.
Jag försökte koncentrera mig till tusen på att göra rätt och tittade hur länge som helst på pennan för att se så den verkligen stod på 150... själva sticket kändes ingenting när man va lite alkohol påverkad så jag kanske ska vara full varje kväll ;)

däremot senare under kvällen så fick jag världens huvudvärk och gigantiska värme vallningar.... kändes som om svetten sipprade ut i ansiktet :( sen började även mina ben att skaka och då kännde jag att det va dax för mig att åka hem.

Men en trevlig ute kväll blev det, och jag hoppas ju som vanligt att det va den sista på lääänge !
Men det har jag hoppats så många gånger nu att det verkar vara en omöjlighet :(

Dag 4 idag och tröttheten är här och hälsar på!


Kommentarer
Postat av: ettvanligtliv

Det går frammåt! :) Snart är ni där. Kram

2010-08-22 @ 22:54:26
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0