taggad

Idag blev det dax att gå in på spray flaska nr 2 av suprecuren !

och äntligen så är det imorgon jag får veta lite mer om vad som händer härnäst.
Får inte glömma att be om nya blodprovs rör eftersom jag kommer ta blodproven i min stad och sen skicka till göteborg. Och sen får jag inte glömma att ta med min ultraljudsbild som jag fick med mig från dr L...

helt sjukt, första gången i livet jag får en ultraljudsbild utskriven oxå är det på en cysta :( snacka om snopet.

ska ta med den för att jämföra hur cystan såg ut då så dom kan se om den har krympt eller försvunnit helt !
Jag hoppas ju så att den är borta så jag slipper tänka mer på det!

Jag är så super taggad så denna dagen får gärna bara flyyyga förbi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0