längtar & väntar

Ja... det finns kanske inte så mycket att skriva men jag LÄNGTAR så just nu!!
Till allt !! Till onsdag och besked om sprutdatum.... till äggplock & återföring! Tills ruvarperioden äntligen är slut och jag för första gången kommer att välsignas med ett plus på stickan !
Det är ju ingen omöjlighet... eller ??

Jag måste tro på att det inte är omöjligt! Känns lite som en omöjlighet eftersom jag aldrig sett ett enda plus men när jag väl gör det så kommer det vara värt varenda sekund av längtan !!

Tittade på andras familje/bebis bilder på facebook idag.... åhhh visst fasen kommer avundsjukan fram men ändå på något sätt va vissa bilder så mysiga så jag bara kunde drömma mig bort och tänka att snart så.... VI SKA OXÅ HA DET DÄR EN DAG ;)

förresten Facebook är ju rena döden för en barnlös men det vet ni ju redan
eller vad säger ni om detta inlägget som dyker upp var & varannan dag...

"Jag har burit ett barn i min kropp. Jag har matat och tröstat ett barn vid mitt bröst. Min kropp är inte perfekt, men när jag ser mig i spegeln är jag lycklig för jag ser en mor och det finns ingen större stolthet eller lycka. Kopiera detta till din status om du är stolt att vara mamma ♥ Jag älskar mitt barn mer än allt...... ♥"

suck.... när ska man få komma över till ANDRA SIDAN ?!!!
Den sidan där man äntligen får göra det som är meningen i livet !!



Kommentarer
Postat av: Nora

Håller med dig, får en klump i magen av att läsa de statusuppdateringarna!

2010-08-17 @ 07:20:58
Postat av: ettvanligtliv

Ja det gäller att välja vilka dagar man går in på Facebook. Precis den där statusuppdateringen fick mig att fly sidan igår.



Kram

2010-08-17 @ 08:35:12
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: Tea

Det är klart att det är möjligt med ett plus! Hoppas, hoppas!

2010-08-17 @ 11:02:12
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Jag kände som dig att varför i alla dagar skulle vi lyckas nu liksom. Men varför inte? Plötsligt möts det perfekta ägget och spermien och då funkar det. Jag hade satt in 4 stycken ägg innan utan ett enda pluss. Men denna gången kom det. Och jag hoppas verkligen det kommer till er också väldigt snart. Jag ska hålla tummarna

2010-08-17 @ 11:02:28
URL: http://ml80.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0