världen rasade

Nu dog jag en smula när jag loggade in på facebook och ser att mitt ex fått sin bebis IDAG - en liten pojke och min värld rasade ner en bit . Att det kan göra så ONT varenda gång !!!

önskar som vanligt att jag inte gått in på den skit sidan annars hade jag varit lyckligt ovetande ! Och bara fokuserat vidare på mina egna mål.... inte stört mig på andras lycka !

FAN !! va jobbigt det blev nu !
Nu fick jag återigen den där panik känslan att vi bara måste lyckas... det bara måste gå denna gången !
Åhhhh ! Jag som har haft ett sådant lugn omkring mig!!
Skit oxå.
Fick ju veta om deras graviditet vid vårt förra ivf och då rasade allt !
Och här är vi då en jävla gång till i nästan samma situation !

Nä... Fy Fan Skaka av det, Skaka av denna jäkla känslan !!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Loggade också precis in på FB och möttes av min kusins statusrad:

Jag har burit ett

barn i min kropp. Jag har matat och tröstat ett barn vid mitt bröst.

Min kropp är inte perfekt, men när jag ser mig i spegeln, är jag

lycklig för jag ser en mor, och det finns ingen större stolthet eller

lycka! Kopiera detta till din status om du är stolt att vara mamma♥♥



Jättekul att få det slängt i ansiktet, bra humör man blir på. Man har lust att skriva en egen statusrad som handlar om att inte kunna få barn.



Ps: Mitt ex är fyrabarnspappa.

2010-08-28 @ 12:20:29
Postat av: Tea

Skickar en kram!

2010-08-28 @ 16:26:26
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Mikaela

Facebook är verkligen det värsta man kan göra då man är barnlös. Men nyfiken som jag är så loggar jag in mig dagligen så att jag inte skall missa något. Helt sjukt!

2010-08-29 @ 10:43:38
URL: http://varfinnsminbebis.blogspot.com
Postat av: Greengal

KRAM

2010-08-29 @ 13:29:53
URL: http://vantanochlangtan.blogspot.com/
Postat av: Ninna

Fy faan. Minns när mitt ex berättade att dom väntade nr 1. Nu har även nr 2 anlänt och nr 3 är beräknad till november...TUNGT!!!

Men hellre barnlös med nuvarande maken än familj med exxet!!! Det var därför han blev ett ex!!!



Kram Ninna

2010-08-30 @ 00:24:51
URL: http://www.villblimammanu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0