lite nervös

Hm... Jag kan inte sätta fingret på vad som känns fel..??
De andra gångerna när jag tagit sista sprutan har jag fått enormt ont... har kännt av äggstockarna som om de vore stora som apelsiner... har gjort ont att sitta eller böja sig ner.

Men nu denna gången känner jag ingenting???
Jag är inte ens lite öm i magen... ?
Inte uppsvälld, ingenting !

Tankarna virvlar såklart runt och gör mig nervös.. finns inte äggblåsorna kvar av nån anledning ?
Tänk om vi kommer in och det inte finns nåt att plocka ?

Om det nu bara fanns äggblåsor på ena sidan så borde jag väl känna nåt från den sidan ?
Skulle kännas bättre om det hade kännts lite som de andra gångerna.

Jag som inte kände nån nervositet alls inför äggplocket, nu kommer det krypande i alla fall.

Kommentarer
Postat av: m

Jag tycker inte att du borde vilja känna lite som de andrs gångerna,dom slutade ju inte så bra? Glädjs åt förändringarna istället,och lycka till!

2010-12-12 @ 19:12:16
Postat av: Anonym

Jag tycker inte att du borde vilja känna lite som de andrs gångerna,dom slutade ju inte så bra? Glädjs åt förändringarna istället,och lycka till!

2010-12-12 @ 19:13:09
Postat av: Carro

Äggstockarna är väl ordentligt uttänjda sen dom andra gångerna ;-) Det betyder nog inget speciellt.

Stort lycka till i morgon!



Kram

2010-12-12 @ 22:00:15
URL: http://carolinatjader.blogg.se/
Postat av: Carro

Äggstockarna är väl ordentligt uttänjda sen dom andra gångerna ;-) Det betyder nog inget speciellt.

Stort lycka till i morgon!



Kram

2010-12-12 @ 22:00:39
URL: http://carolinatjader.blogg.se/
Postat av: Lisa

Kram och lycka till imorgon! Lisa

2010-12-12 @ 22:48:58
Postat av: ettvanligtliv

Det betyder nog ingenting. Stort lycka till imorrn!

Kram

2010-12-13 @ 10:30:56
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: Candra

Håller alla tummar och tår för dig idag!!

2010-12-13 @ 12:07:31
URL: http://hizukiblogg.cryptorize.com/#home

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0