nästan ruvardag 11

Hemma från min första krogrunda som ruvare...
Förfesten va kanon kul och jag drack faktiskt två cider... känns helt okej ! Så jag valde ju det nästan nyktra alternativet :) däremot kände jag sen att det fick vara stopp ifall, ifall det bor någon därinne.... samtidigt hade jag så gärna vetat så jag bara kunde kört på annars. Dränka mina sorger lixom.

Däremot så va det ingen höjdare att vara på krogen nykter... Massa massa folk, varmt och jobbigt !
Så jag va bara inne i nån halvtimma sen smet jag ifrån mina vänner och åkte hem i smyg... ( jag är altid den som stannar till sist annars så dom hade undrat vad det va för fel på mig om jag sagt nåt )

Men jag va grym på att låtsas i alla fall... va ingen som märkte att jag bara drack så lite... så jag skulle lätt kunna "hålla hemlig" en graviditet och ändå vara på fest. Känns bra att veta ;)

Önskar så bara att det här va det sista jag drack på mycket, mycket länge !!!

Nu ska det bli skönt att sova och imorgon blir det en såndär härlig tv dag !

Kommentarer
Postat av: MDB

Roligt att du hade kul, hoppas också att det var sista gången du drack på länge!

2010-12-26 @ 10:42:12
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0