Ruvardag 3

Som vanligt när jag ruvar känner jag ingenting !!
Börjar bli trött på det faktiskt!

Vet att dag 3 inte är någonting på vägen än... men det hade vart trevligt att känna något annorlunda än alla de andra gångerna!
Om det känns precis likadant som de andra gångerna så vet jag ju i princip hur det kommer gå - åt helvete !

Gör mitt bästa för att inte tänka på ruvningen, men det går inget bra !

Har faktiskt inte så mycket mer att skriva...

Vill bara att det ska vara slutet på året nu....

Kommentarer
Postat av: Frida

Läst din blogg ett tag nu och dax för ett inlägg!Hoppas det går bra!Under min fjärde ruvning så kändes det precis som de andra gångerna,jag hade i princip redan gett upp hoppet,MEN det blev plus!är nu gravid i vecka 14.Det kan kännas precis likadant men ändå vara positivt,så om du skulle få samma symtom som tidigare,ge inte upp!!Ruvningen är ett rent helvete,jag vet...helt övermänsligt!men kämpa på!

2010-12-18 @ 18:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0