Ruvardag 6

Har drömt konstiga drömmar inatt, usch drömde att mensen kom... att det riktigt rann och droppade blod, va riktigt läskigt och när jag vaknade kunde jag inte släppa den äckliga känslan, den sitter kvar än. Äcklig känsla av misslyckande. Det fick mig att inse att Fan det kan ju gå precis som de endra gångerna och då kommer jag stå där med mitt tomma hjärta och minus stickan i handen... Åhhhh jag vill inte denna gången !!

Jag vill inte misslyckas igen!!!

känner mig riktigt ledsen idag :(
Det är ju inte det att jag är rädd för att mensen ska komma, för det är jag inte... jag vet ju att den inte kommer förrän jag slutat med progesteronet!
Så allt mitt hopp ska behöva vara på den där satans stickan.
När man sitter och håller den i handen är säker på ett minus men ändå väcker den nåt hopp i en och man stirrar som en idiot och försöker framkalla ett andra streck.... men det andra strecket kommer aldrig ! :(

Ruvardag 6 och fortfarande ingenting... börjar bli frustrerad !
Jag vill oxå ha den där mens känslan och ont i ryggslutet och annan skit som alla andra verkar ha innan de plussar. Även dom som säger att de inte hade några symptom säger likförbannat sen att det kändes som om mensen skulle komma !

Alltså som vanligt drar jag slutsatsen -känna ingenting kan aldrig vara nåt bra !!!!
Fan, Fan, Fan !!


Jag vet, jag vet att det bara är en 3:e del gjord av ruvningen än så länge men åhhh vad jag vill att nåt ska vara annorlunda !!

Ägget borde kanske ha fäst nu om det ens finns kvar därinne??
Gud va detta är jobbigt!
Jag känner ju i hela kroppen att det inte har funkat denna gången heller !!

Jag är så rädd för att må så dåligt igen !!





Kommentarer
Postat av: Anna

Vill bara ge dig lite hopp, jag kände inte heller något alls under min ruvning och jag fick mens på dag 11 och ett minus på stickan på testdagen. Tiden gick och jag tyckte det tog ovanligt lång tid innan nästa mens kom, till slut gjorde jag ett nytt test och det var positivt. Då var jag i vecka 11 och hade inte känt tillstymelse till nåt illamående, trötthet ingenting. Nu fick jag senare missfall så det blev inte så bra i slutänden men det du ska veta är att man behöver inte känna någonting alls och du kan ändå vara gravid.

2010-12-22 @ 17:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0