Sista

Mycket sista just nu...
Igår va jag på sista akupunkturen, sen igår kväll tog jag den sista menopur sprutan.
För bara nån minut sen tog jag den sista puffen nässpray och ikväll exakt 21.30 ska jag ta den SISTA sprutan !

Känns helt okej. Fast jag önskar att själva äggplocket oxå är det sista !!

Ont i bröstvårtorna idag... hade för mig att det kom först efter ägglossnings sprutan förra gången men nu är det alltså här innan.

nästan längtar till äggplocket nu så det blir överstökat nångång!
Eller snarare så längtar jag till återföringsdagen för då är man fortfarande sådär lyckligt ovetandes i sin lilla bubbla ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kollade upp babyklister-flaskan. Den hade tyvärr gått ut så jag kastade den. Var visst bara ca 1/3 kvar också. Men om du beställer den från den sidan jag tipsade dig om i Danmark så får du den på bara några dagar. Jag tror jag fick min efter 2-3 dagar. Hoppas också detta blir ditt sista äggplock, i alla fall för den här rundan. Så kan ni vänta med nästa till det är dags för syskon ;-) Lycka till imorgon.

2010-12-12 @ 12:14:40
URL: http://www.ml80.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0