Sprutdag 2

Andra menopur sprutan avklarad !
Blandandet gick bättre än igår, men införandet i magen sämre...det är riktigt trögt att få in nålen och jag hinner börja må illa innan jag tryckt klart :(

Usch, hade gått grymt bättre om nån annan gjort det, äckligt som fan att sitta och stirra på nålen när den ska in och inte vill.
Jag är fortfarande öm på det stället jag tog sprutan igår så det ska bli spännande att se hur jag kommer se ut efter en sådär 10 sprutor ...

2 down och bollen är verkligen i rullning.

Imorgon ska första blodprovet tas... mina armveck är fortfarande helt blå lila så det känns lite sisådär.
på jobbet måste dom tro att jag är en riktig pundare eller nåt... då jag måste ha kortärmat och har stora blåmärken i båda armvecken.

Phu, är helt slut av alla nålar... blodprover, nålar i magen oxå akupunktur 1 gång i veckan på det !
Ska bli så skönt när allt det här är över även denna gången !

men vi har ju minst 2 veckor kvar av alla nålar och sen minst 3 veckor till efter det med vagitorier.... Phuuu kommer bli en låång december !


Kommentarer
Postat av: M

Vad är det för nålar du har fått?? Mina gick in utan att trycka, det är inte så att du är så nervös och trycker för sakta? kan inte din pojkvän hjälpa dig?

2010-12-01 @ 20:32:22
Postat av: Anonym

Jag har kvar av baby-klister ja. Ska kolla på flaskan om hållbarhet och sånt så får du ett nytt svar :-)

2010-12-01 @ 20:57:20
URL: http://www.ml80.blogspot.com
Postat av: Lisa

Jag har läst din blogg ett tag nu och jag måste fråga; Vill du verkligen ha ett barn?? Du gnäller och klagar och pustar och stånkar hela tiden. Allt du går igenom nu är värt det - jag lovar. Jag har varit i samma sits men äntligen fått vårt efterlängtade barn. Bit ihop och tänk att det är värt allt ont!!!!

2010-12-02 @ 18:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0