ultraljud imorgon

Hm... sänka dosen och in på kontroll redan imorgon blev domen... antar att värdet va lite högt kanske ?
Lite trött blev jag allt för jag hade hoppats att det skulle räcka med ett ultraljud som de andra gångerna men nu blir det alltså ett till. Sjukt tråkigt att behöva offra hela dagen imorgon oxå för att åka buss i flera flera timmar!

Men visst jag skrev ju precis i förra inlägget att jag va nyfiken på hur det stod till där inne och imorgon får jag ju veta det i alla fall.

kvällens dos sänktes alltså till 187,5 vilket jag tyckte va lite krångligare att få till i sprutan men det gick tillslut det oxå !

annars känner jag inget speciellt så det skulle nog förvåna mig lite om det syns så mycket i morgon !

Kommentarer
Postat av: MDB

Håller tummarna för dig idag! Kram!

2010-12-08 @ 08:21:44
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Carro

Med tanke på att du ska sänka dosen så kan det ju vara så att du blivit nedreglerad fortare än vanligt och att äp blir tidigare om blåsorna är i bra storlek.



Det kommer att gå finfint!



Lycka till i mörra!



Kram

2010-12-08 @ 10:49:48
URL: http://carolinatjader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0