blodprov :(

AAAAAJJJJJJJ!!!!

Fy fasen !
Tog ännu ett brodprov imorses och den här gången gjorde det ruggigt ont vill jag lova!

Jag brukar tycka att det är väldigt obehagligt, och att det gör lite småont då jag är jäkligt känslig i armvecken.
Men detta va nåt enormt. Jag blev alldeles svimfärdig och la mig och grät när jag kom hem.

Detta va samma arm som blev alldeles blå/lila förra gången så jag kan bara tänka mig hur den kommer att se ut ikväll. Usch, nu får det vara nog snart!! Jag tänker inte ta några fler blodprov, jag hatar det.
hellre ett vul än ett blodprov känner jag nu, min arm bara pulserar och det gör ont nästan ända upp i armhålan.

Vad gjorde sköterskan egentligen? dumma misshandlande kvinna !

Börjar bli trött på alltihopa nu, jag får "ge upp" känslor och känner att jag är helt utmattad psykiskt.
Vill inte mer... men försöker tänka att det bara är nån vecka kvar med just det här i alla fall.

Mår illa av att veta att vid äggplock kommer det sättas en såndär grej i armen... aj aj, om jag ändå slapp den.
Om jag ändå slapp dethär.....
Men nej....tydligen bara att kämpa vidare, om en vecka är det vecka 8 !!!!!!

Mår illa konstant och får kräk känslor flera gånger om dagarna.

oj vilket klago inlägg detta blev, får återkomma gladare senare!



Kommentarer
Postat av: Fialisa

Ibland känns allt verkligen för jävligt! Usch, det är verkligen otrevligt med alla ingrepp. Stackars dig! Har du svåra kärl att hitta, eller var det bara en dålig sköterska?



Jag har inte ens börjat min behandling ännu, men jag har sådana dagar redan innan. Undrar hur jag ska fixa allt under behandlingen.



En dag i taget. Ett steg närmare målet!

Kämpa på!



Kram

2010-02-15 @ 14:40:58
URL: http://varresatilltre.blogspot.com/
Postat av: Plusresan

Usch vad jobbigt att det gör så ont på dig :( :(



Men under ÄP så kommer du eventuellt få en härlig lugnande tablett innan de sätter i venflonet så kanske lugnar det dig lite? ;)



Kämpa på tjejen!!!

KRAM



2010-02-15 @ 15:22:02
URL: http://plusresan.blogspot.com
Postat av: Fru barnlös

Tänk vad vi måste genomlida för att få ett plus. Ge inte upp utan tänk på målet.

2010-02-15 @ 16:01:17
URL: http://langrean9manader.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0