en tanke slog mig...

för 2 & ett halvt år sen blev jag bjuden på ett bröllop.... då det va ett halvår kvar innan bröllopsdagen just då så planerade jag vad jag skulle ha för klänning, tänkte att jag garanterat kommer ha en gravidmage då så Hm... ska man beställa klänning i sista minuten kanske....? och va synd att jag inte kommer kunna dricka något på det roliga bröllopet....

Halvåret gick och jag fick tillslut beställa en klänning för min vanliga storlek, då inga extra kilon tillkommit :(
Bröllopet va hur kul som hellst och jag kunde dricka precis hur mycket jag ville....

Paret åkte på sin bröllopsresa...och jag fick känslan att nu jäklar får vi skynda oss så vi hinner lyckas innan dom, för dom kommer säkert snart börja försöka. och eftersom vi försökt så mycket längre så vore det orättvist om dom lyckades först.
Tiden gick och exakt ett år senare på bröllopsdagen fick paret barn !
I dagarna firar paret 2 år som gifta och barnet fyller 1 År......

( medans vi står kvar och stampar exakt där vi va för 3 år sen hinner andra leva hela sina liv )

Vart är rättvisan i detta ?????














Kommentarer
Postat av: Fialisa

Känner igen det där väldigt, väldigt väl. Tänk så många gånger man tänkt sig att man ska ha fin mage vid olika händelser som planerats ... och lika många gånger behöva inse att så inte kommer att ske.

Nu tycker jag att det är vår tur!



Varför måste du spraya så länge?



Kram

FiaLisa

2010-02-05 @ 21:33:20
Postat av: M

FiaLisa: ja nu tycker jag verkligen det är våran tur ;)

Jag sprayar så länge för att sahlgrenska är fullbokat, det va antinget detta eller vänta ytterligare en månad... och NEJ nu har jag fasen väntat färdigt!!

Kram på dig! // M

2010-02-05 @ 21:49:00
URL: http://ledsenihemlighet.blogg.se/
Postat av: Plusresan

Det finns ingen rättvisa i världen...så är det. För jävligt helt enkelt.



Jättetråkigt att läsa om dina tankar och jag känner igen mig så...Hoppas vi ska få sluta stampa snart!



KRAM

2010-02-06 @ 00:25:00
URL: http://plusresan.blogspot.com
Postat av: Fru barnlös

Jag känner igen mig själv i det där att sätta upp mål. Då, då måste vi ju ha lyckats...

2010-02-06 @ 08:51:57
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: MDB

Jag gör också sådär, har haft olika tidpunkter där jag föreställt mig som gravid. Nu tänker jag att "till sommaren", men är samtidigt orolig för att det inte blir så. Men jag tror att jag måste tänka på en sommar som gravid för att orka, jag måste vara positiv. Kram.

2010-02-06 @ 10:54:08
URL: http://www.minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0