Ruvardag 1

Wow, tänk att man ruvar ;)

Att dom stoppat in det största i livet i mig och jag känner...ingenting !
Klart jag inte gör än, men det är ändå helt sjukt att inte kroppen känner av när nåt så viktigt stoppats in !

lite läskigt känns det,

Antingen blir vi lyckligast i världen eller olyckligast i världen.... ganska stort mellanrum däremellan!
Så det står verkligen mellan liv eller död !

Känner mig ändå väldigt lättad att vi fick till frysen, det betyder ju att om det går åt pipan så behöver vi inte börja om från början, utan det blir lite lättare.
Men nu hoppas vi ju såklart att dom embryona enbart ska vara till för syskon till vårt guldkorn !

Det är tiden som stör mig mest.... om det går illa så kommer jag inte klara att vänta tiden tills man får börja om... det fixar jag inte. kommer ju säkert inte få köra på utan det ska väntas till nästa mens och sen ännu längre... Nä fy fan, det gör jag bara inte !!
Det bara måste lyckas nu !
önskar att det gått nån vecka med ruvning i alla fall och inte bara en enda sketen dag.... kommer gå väldigt sakta det här !
Men men, det är väl bara att stå ut !

Detta kan ju vara min första dag som gravid så det är väl bara att njuta ;)


Kommentarer
Postat av: R

Grattis till att vara Ruvare och kanske gravid!

Jag tror och hoppas verkligen att det blir en bebis! Kramar

2010-02-25 @ 18:08:15
URL: http://thewaytoachild.blogspot.com/
Postat av: mia

ååå vad glad jag blir för er skull. Jag börjar ruva imån!!!

hur kändes det när dom stoppade tebax ägget? är lite nervös faktiskt..

kram m

2010-02-27 @ 18:45:44
URL: http://www.prackan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0