Ruvardag 2

Idag kom lite livsglädje tillbaka igen.... Många av dessa veckor som gått har jag bara vandrat runt som en zombie, men idag när jag vaknade fick jag lust att göra något !
Vi har ett extra rum i vår lägenhet som är FYLLT med massa bråte... renoveringsgrejer, skräp, möbler staplade på hög, ja ni fattar massa skit helt enkelt!
Så mycket grejjer att man inte ens kan ta två steg in.... så har det varit ända sen vi flyttade in för ett och ett halvt år sen. Vi har bara stängt den dörren eftersom vi ändå inte behövde använda rummet !

Men det första som slog mig i morses va att om bebisen ska flytta in i sitt rum så måste det renoveras, fixas och donas och framförallt städas, rensas och slängas saker!
Klart jag är medveten om att det är i tidigaste laget haha, men det måste ju göras ändå ! För nån gång ska det ju flytta in en bebis där ;)

Och varför inte börja lite smått medans man fortfarande har orken ... tror jag kommer bli en sån som mår illa konstant och inte orkar röra sig, så det vore väl smart att förbereda lite !
Så för att få tiden att gå lite fortare så ska jag börja lite smått med mitt projekt att slänga saker.
Att fixa detta kommer ta enorm tid, men är det nåt jag har så är det väl tid !

Känns bra om man får lite ordning, och dessutom kan fokusera lite på målet - PLUSSET !!!

Hör ni att jag är fast besluten idag att det blir bebis ;)


Kommentarer
Postat av: SmultronEtt

Det e ju klart att det blir en bebis! Ingen tvekan om saken! :D

2010-02-26 @ 17:42:42
URL: http://smultronett.webblogg.se/
Postat av: MDB

Ja, visst ska det bli en bebis!

2010-02-26 @ 19:25:59
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Drömmen

Hej



Tack för din kommentar på min blogg. Då är du bara några dagar förre mig? Vad kul att följas åt. Ja, nu ser vi till att plussa. Tycker det är vår tur nu. :)



Kram

2010-02-26 @ 20:42:43
URL: http://attlangta.blogspot.com/
Postat av: SmultronEtt

För att stilla din nyfikenhet.. ;-)



Av 20 ägg blev hela 17 befruktade! Alla precis lika fina! 1 till mig, 6 till frysen och övriga långtid odlas, de ägg som fortsätter att dela sig fryses in dom med. :)



Nu går jag dock och oroar mig för överstimulering...



Kram på dig!

2010-02-27 @ 12:45:38
URL: http://smultronett.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0