senaste nytt...



Ringde sahlgrenska idag, dom hade fått mitt blodprov och hon sa att dosen skulle sänkas, från 150 till 100.
Sen skulle jag komma in på vul på fredag.

Hrm, jag tycker detta känns väldigt fel. Jag har ju inte gjort ett enda vul sen vi började med sprutorna... vill ju veta vad som händer därinne. på fredag har jag ju tagit 10 sprutor !!!
Naturligtvis frågade jag om det inte va konstigt att jag inte kommit in på något vul tidigare... men hon sa bara att vissa behöver 2 ultraljud och andra räcker med ett.
Hm, jag gillar det inte men jag hoppas dom har rätt.
Känns som om det kan hända precis vad som hellst därinne nu!

sen sa hon oxå att nu va det extra noga med sprayen, får inte missa någon gång för då kan ägglossningen komma igång av sig själv... och det vill vi ju absolut inte !!
usch.... kan det hända mig, så händer det säkert mig :(

undrar om det gått för fort...? att det är därför jag ska sänka?
Men jag tar ju bara 150.... läser ju om dom som tar maxdos...
Hoppas att detta är bra och att det bara betyder att jag reagerar som jag ska på sprutorna.

Drömcenariot är ju att vi kommer dit på fredag och det ser perfekt ut, får ta ägglossnings sprutan under helgen och äggplock måndag-tisdag ! Det vore fina grejjer det! ;)

Men nog är jag nyfiken på äggen... andra får ju veta ungefär hur många som är pågång... jag vill oxå veta!
Tänk om det blir jättefå ? Jag har ju inte jätteont i magen precis... bara lite molvärk då och då...
usch blir nervös nu!

När man ändå går igenom dethär så vill man ju hellst ha ut ett par ägg, hellst ett tiotal, men man får väl vara glad om bara guldägget kommer ut ;)


ooops sprutdax om en kvart... bäst att plocka fram grejjerna ! glöm inte sänka dosen....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0