shit, sprayen är slut!

FAN!

Glömde av nån konstig anledning att åka till apoteket igår.... ?
Och idag MÅSTE jag få tag i mer spray, för den kommer absolut inte räcka till imorgon.
usch, hur kunde jag glömma!

Så nu får jag bara hoppas att något apotek i den här stan har sprayen hemma. Annars får jag ge mig ut till närliggande städer...för jag hinner inte vänta på nån leverans till imorgon !

På torsdag ska jag ju skicka iväg ett blodprov oxå....hade nästan glömt det med ! Börjar bli virrig av de här medicinerna ;)
Undrar om jag kanske måste ringa min vårdcentral och boka tid?? Jag har ingen aning...men jag får väl sätta mig och ringa sen för att se hur jag ska bära mig åt.
Får leta upp de fina små rören jag fick från sahlgrenska, usch, jag som verkligen har blod-fobi....ska jag behöva hålla i det äckliga röret med mitt eget blod i...blääähhh

Dag 23 idag i alla fall.... Tjihooo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0