sjuk?

Jobbig natt. har vaknat hur många gånger som hellst, av med täcket *varmt varmt *
Har spännt i magen inatt oxå, typ som träningsverk. men bara på vänstra sidan ?

Jag brukar aldrig vara sjuk men nu tror jag att jag dragit på mig en satans förkylning plötsligt.
Vaknade med ont i halsen och nu har jag även behövt snyta mig ett antal gånger.
E kände sig oxå lite krasslig....

ÅHHH! Inte det här oxå, vill inte försvåra alltihop nu när det ändå flyter på bra!
Ska vi ha sjuka ägg och sjuka svaga spermier på äggplocknings dagen eller ?

Det är ju fortfarande långt kvar så vi får göra allt nu för att bli friska innan dess!

Ska ju lämna blodprov imorrn, syns det om man är sjuk? Har ingen lust att lämna mer blod nu - känner mig redan alldeles blod fattig!
Och senast fick jag ett gigantiskt blåmärke i armvecket, sköterskan måste ju träffat nåt. Blåmärket har inte gått bort. Men istället för lila/blått är det nu grön/gult - snyggt ;)
Känns kul att sticka ännu en nål där.

usch undrar om jag inte känner mig lite febrig oxå... ? Blääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0