slut på dag 23

Oj Oj.... försöker hänga med i alla bloggar, men inser nu att jag följer så många att det börjar bli rörigt!
Många har jag följt länge nu så där har jag stenkoll men det dyker ju upp nya titt som tätt!

Känns som om det är mitt liv just nu! Om jag inte tänker sönder min hjärna på min egen situation så sitter jag timtal och läser era bloggar och önskar och hoppas åt er !

Tonci - jag tror fasiken att det kommer gå vägen ;)

Hoppas så på massa pluss nu, speciellt nu när jag kommer närmare målet, då behöver jag verkligen höra solskens historier!

Är sjukt trött på min almenacka förresten, jag stirrar i den och räknar flera flera gånger om dagen, precis som om det skulle få dagarna att gå fortare!

Biverkningarna från sprayen är helt okej nu faktiskt. Det vanliga om dagarna är lite lätt huvudvärk, trötthet. Och även dessa värme vallningar då och då.
Inatt tex, svettades jag som en gris... men såfort täcket åkte av så höll jag på att frysa ihjäl.
Men jag står ut.... och jag skulle garanterat göra det igen ifall det går åt pipsvängen.

Usch har redan suttit och "planerat" i min kalender hur det kommer att se ut om vi misslyckas :(
Nu har vi ju kört hela januari, februari & ruvning i Mars.
Går det skit önskar jag ju helt klart att inget fäster alls, än att vi ska få uppleva lyckan och sen tas den ifrån oss.... det kommer jag ALDRIG klara !!
Så går det åt helvete så antar jag att det är april,maj som gäller.

Fy fan.... blev änna lite deppig nu. Vill inte slösa bort mer tid i livet nu på det här!

Nä.... positiva tankar va det ju.... Glad, positiv och vi kommer lyckas !!!

Pepp, Pepp, Pepp !!

Kommentarer
Postat av: Tonci

Tack så mycket M! Jag hoppas att vi många få komma på positivt resultat i nära framtiden.

Jag tycker du klara sprayningen så bra som helst. Håll dig till dina positiva tankar, ni ska lyckas!!!

Ni är på väg nu och går bara framåt!!

Kram

2010-02-03 @ 06:51:29
URL: http://vivillocksahabarn.blogspot.com
Postat av: Candra

Håller tummar och tår för er, våran tid närmar sig oxå men jag är mindre pepp inför det. 8 feb kanske vi börjar våran resa, kram

2010-02-03 @ 07:58:49
URL: http://hizukiblogg.cryptorize.com/#home
Postat av: MDB

Jag följer så många bloggar så det ibland känns som att jag inte göra något annat på fritiden.



Jag vacklar också i mitt positiva tänkande - men det är bara att komma igen. Nu lyckas vi!

2010-02-03 @ 18:39:39
URL: http://www.minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Fru barnlös

Jag känner också att det blir lite många bloggar att följa ibland. Men när jag hittar en blogg om längtan efter barn och kampen för att få barnet kan jag inte låta bli att lämna en kommentar och komma tillbaka. Mna vet ju hur mycket det betyder! Men det är ofta som jag får kolla en extra gång innan jag skriver en kommentar så det inte blir fel...

2010-02-03 @ 19:10:17
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0